Powrót do nauki stacjonarnej

Powrót do nauki stacjonarnej - wskazówki dla nauczycieli i uczniów.
Powrót do nauki stacjonarnej - wskazówki dla nauczycieli i uczniów.
22 kwietnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Z roku na rok stan naszej planety ulega pogorszeniu. Jeśli jest dla nas jakaś nadzieja, to są nią najmłodsi członkowie społeczeństwa, dlatego warto zainteresować dzieci dbaniem o środowisko. Z tej okazji przedszkolaki z grupy III, 5-latki przygotowały przedstawienie pt. „Życzenia dla Ziemi”.
Kwiecień to miesiąc, w którym obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia i Dzień Pracowników Służby Zdrowia.
Recepta na zdrowie (pdf)
W czwartek 22 kwietnia w Dzień Ziemi uczniowie klasy 5 włączyli się w akcję „Co mogę zrobić dla Ziemi”. Podczas lekcji wychowawczej opowiadaliśmy, jak należy dbać o Ziemię jakie działania możemy podejmować dla naszej planety.
Każdy uczeń miał tego dnia wykonać coś dobrego dla Ziemi. Uczniowie swoje działania umieścili w prezentacji.
Przentacja klasy 5 „Co mogę zrobić dla Ziemi”
W ubiegłym tygodniu klasa 3a wraz z wychowawcą przyłączyła się do akcji sprzątania śmieci z okazji Dnia Ziemi. Oto krótka fotorelacja.
Stowarzyszenie Profilaktyki Edukacji Promocji Zdrowia i Rehabilitacji zaprasza dzieci i młodzież w wieku 7-18 lat na kolonie z programem socjiterapeutycznym w Jastrzębiej Górze.
Dnia 1 kwietnia 2021 roku rozpoczął się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 r., który potrwa do 30 września 2021 roku.
Zgodnie z Komunikatem dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej egzamin ósmoklasisty w roku szkolnym 2020/2021 odbędzie się w dniach 25 – 27 maja 2021 r. zgodnie z harmonogramem:
• 25 maja 2021 r. godz. 9.00 – język polski
• 26 maja 2021 r. godz. 9.00 – matematyka
• 27 maja 2021 r. godz. 9.00 – język obcy.
Jest to doroczne święto organizowane przez UNESCO w celu promocji czytelnictwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich. Obchodzimy je 23 kwietnia.
Dziś chciałabym zaprosić Was do zapoznania się z ciekawostkami dotyczącymi tego święta.
W związku z tym zapraszam do obejrzenia krótkiej prezentacji.
Z początkiem roku szkolnego uczniowie klas pierwszych wraz z wychowawcami przystąpili do XII edycji „Akademii Bezpiecznego Puchatka” – programu, którego głównym celem jest poprawa bezpieczeństwa dzieci w trzech obszarach: w domu, w szkole i w drodze do szkoły.
Zapraszamy do przedstawienia swojej oferty sprzedaży doposażenia pracowni przedmiotowych i pracowni terapeutycznej w sprzęt IT oraz sprzętu IT do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetentni.pl. Kompleksowy program wsparcia uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół w Przykonie” nr RPWP.08.01.02-30-0136/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 zwanego dalej Projektem.
Wszyscy doskonale znamy „Czerwonego Kapturka“ – klasyczną baśń o dziewczynce, która, zapominając o przestrogach mamy, wdała się w rozmowę z nieznajomym wilkiem. Dobrze pamiętamy też trzy słynne pytania Kapturka, skierowane do babci-wilka, z których ostanie „A dlaczego masz takie wielkie zęby?”, miało dla bohaterki tragiczne konsekwencje. Aż strach pomyśleć, jak zakończyłaby się ta historia, gdyby nie szlachetny gajowy…
W dniu 13 marca odbył się w Przykonie I Międzywojewódzki Turniej Eliminacyjny Młodzików w Unihokeju. Wystąpiło w nim 5 drużyn: UKS Kołaczkowo, UKS Kopla Paczkowo, UKS Refleks Gorzyce Wielkie, Trolik Opole oraz gospodarze UKS Zryw Przykona. Cały turniej odbywał się w atmosferze tzw. rygoru sanitarnego ze względu na trwającą pandemię.
Konkurs plastyczno – językowy HELLO SPRING skierowany był do uczniów klas I - III. Celem konkursu było wzbudzenie zainteresowania uczniów językiem angielskim, poszerzenie zakresu słownictwa związanego z tematyką wiosenną oraz rozwijanie twórczości i kreatywności uczniów.
Konkurs plastyczno – językowy na projekt brytyjskiego autokaru skierowany był do dzieci uczęszczających do Przedszkola w Przykonie. Miał on na celu wzbudzenie zainteresowania dzieci językiem angielskim, popularyzację kultury krajów anglojęzycznych, rozbudzenie twórczej wyobraźni, a także rozwijanie uzdolnień plastycznych.