Zespół Szkół w Przykonie mieści się przy ulicy Szkolnej 4A w Przykonie.
Zespół Szkół w Przykonie składa się ze Szkoły Podstawowej w Przykonie i Przedszkola w Przykonie.
Szkoła Podstawowa w Przykonie mieści się w budynku A i budynku B.
Budynek A:

Budynek A ma wejście odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.
Budynek B:

Przedszkole w Przykonie:

Przedszkole w Przykonie ma wejście odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.
Dyrektorem Zespołu Szkół w Przykonie jest pani Joanna Woźniak-Skopińska.
Czym się zajmujemy?
Szkoła Podstawowa w Przykonie jest szkołą publiczną, kształcimy w niej dzieci i młodzież w wieku 7-15 lat.
Przedszkole w Przykonie jest przedszkolem samorządowym. Kształcimy w nim dzieci w wieku 3-6 lat.
Nauka w Szkole Podstawowej i w Przedszkolu jest bezpłatna.
Szkoła Podstawowa w Przykonie umożliwia uczniom:
- zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia szkoły;
- umożliwia rozwój ich talentów i zainteresowań poznawczych, społecznych, artystycznych i sportowych;
- rozwijanie różnorodnych zainteresowań poprzez organizowanie wielu form zajęć pozalekcyjnych;
- przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty.
Przedszkole w Przykonie umożliwia dzieciom:
- przygotowanie do rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej,
- rozwijanie samodzielności i współpracy w grupie,
- właściwy rozwój poprzez zapewnienie edukacji, opieki i wychowania,
- wszechstronny rozwój dostosowany do indywidualnych możliwości,
- rozwijanie zainteresowań oraz uzdolnień poprzez udział w zajęciach dodatkowych.
Kontakt z pracownikami szkoły
Zapraszamy do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 8:00-15:00
Wtorek 8:00-15:00
Środa 8:00-15:00
Czwartek 8:00-15:00
Piątek 8:00-15:00
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 63 279 17 21.
Możesz też wysłać e-mail na adres:
Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:
Zespół Szkół w Przykonie
ul. Szkolna 4A
62-731 Przykona
Możesz przyjść i załatwić swoją sprawę w sekretariacie szkoły.
Jak trafić do sekretariatu Zespołu Szkół w Przykonie:
Wchodzisz wejściem głównym do budynku A, gdy wejdziesz do budynku zobaczysz hol.
Przechodzisz przez hol w lewą stronę. Wejście do sekretariatu znajduje się za drewnianą ścianką.

Tak sekretariat wygląda w środku:

Jeśli możesz, zadzwoń na numer 63 279 17 21 i umów się na wizytę - ktoś do Ciebie wyjdzie.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się po prawej stronie holu pod schodami.






