Podsumowanie zajęć języka angielskiego „Small English”

 

Zajęcia z języka angielskiego „Small English” realizowane były w grupie 3 – i 4 – latków w Przedszkolu w Przykonie.

zdjęcia

piosenka "Walking, walking"

Odbywały się one raz w tygodniu w wymiarze półgodzinnym. Głównym celem zajęć było przede wszystkim motywowanie dzieci, stwarzanie sytuacji sprzyjających odkrywaniu świata, jak i wykorzystaniu naturalnych predyspozycji dziecka do rozwijania umiejętności językowych. Zajęcia inspirowały do działań twórczych oraz wyzwalały dziecięcą wyobraźnię. Dzieci rozwijały nie tylko kompetencje językowe, ale także pewność siebie i wiarę we własne możliwości. Uczyły się języka angielskiego poprzez zabawę, piosenki, rymowanki, wierszyki i ruch. Tematyka zajęć oscylowała wokół najbliższego otoczenia dziecka, dotyczyła m.in: przedstawiania się i powitania, liczb, kolorów, zabawek, jedzenia, części ciała, ubrań, rodziny, zwierząt, pogody, wykonywania prostych czynności. Podczas zajęć oglądaliśmy i czytaliśmy bajki w języku obcym, które były następnie omawiane.

Zajęcia „Small English” wzbogaciły ofertę przedszkola o interesujące zajęcia dodatkowe z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania i ciekawych pomocy dydaktycznych. Przedszkolaki z entuzjazmem i wielkim zaangażowaniem uczestniczyły w zajęciach, uczyły się nowych słówek, piosenek i wierszyków, co z pewnością zaprocentuje w dalszych latach edukacji językowej.


 Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 – 2020 (WRPO 2014+). Oś priorytetowa 8. Edukacja. Działanie 8.1. Wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej. Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna.



 

Pomoc psychologiczna, pedagogiczna i logopedyczna

"Sukces to Przedszkole w Przykonie"

"CZYTAM Z KLASĄ lekturki spod chmurki”

Projekt "Równy start w przyszłość"